Autor Wiadomość
Enshissa
PostWysłany: Pią 18:44, 16 Gru 2005    Temat postu:

Muszę Cię zmartwić Farna, ponieważ nie jestem z Warszawy Wink
Ale wracając do pierwotnego wątku: zazwyczaj tak jest, że główną rzeczą jaką się zajmują gracze w D&D jest walka! A szkoda.
Farna
PostWysłany: Pią 18:04, 16 Gru 2005    Temat postu:

KAżdy tak myśli a tylko znam jednego MG który tak potrafił i niestety nie mam okazji z nim grac.. Może jak ty jesteś z warszawy a znasz jakiegoś takiego to powiedz, z chęcią skorzystam:P
Enshissa
PostWysłany: Pią 14:23, 16 Gru 2005    Temat postu:

Ale pamietajmy, że sama gra nie polega tylko na walce. Według mnie powinna być przedewszystkim fabuła, bo walka za walką może być strasznie monotonna.
Farna
PostWysłany: Pią 7:52, 16 Gru 2005    Temat postu:

Moim zdaniem walka jest ciekawa jak się walczy. ktoś biegnie coś wybucha.. Jak się wprowadza otoczenie.. Wtedy jest fajnie:D
Nemesis
PostWysłany: Czw 20:55, 15 Gru 2005    Temat postu:

No z tą ilością bugów mogę się zgodzić, ale jednak nie podzielam waszego zdania o potworkach. Jeśli potraficie stworzyć postać z 16 atakami mieczem, to zazwyczaj MP potrafi stworzyć ogra z 32 atakami z mieczem. Wierzcie mi, jako swojego czasu łowc bugów (ku uciesze moich mp.. Very Happy) znalazłem przerózniejsze rzeczy do zabijania graczy. Bo przecież jeśli ty masz 2000 kamieni Ioun (Piotrek nie przesadzaj) to byle który ogr także.
Ale ogólny zarys walk dnd jest nudnawy, o ile nie "przystrojony" w interesujące opowiadanie o rzece krwi, czy nawet poddaniu się przeciwnika.
Ile pomysłów MP tyle różnorakich walk i jeśli traficie na dobrego MP tak dobra będzie też sesja.
No ale oczywiście możecie zawsze przerywać mu, wtrącać cholernie śmieszne kawały itp....
Farna
PostWysłany: Czw 20:18, 15 Gru 2005    Temat postu:

DnD ma strasznie duzo bugow i mozliwosci napakowania sam raz kiedys za pomoca chyba 40 tys zrobilem postac ktora ma 80 KP:D a teraz zrobilem psotac ktora a prawie darmo ma 30 KP:P na 8 lvl-u a moze bedzie miala wiecej..
Enshissa
PostWysłany: Czw 20:00, 15 Gru 2005    Temat postu:

D&D posiada wiele błędów, lecz jest wspaniały!
Pokrzyk
PostWysłany: Czw 19:47, 15 Gru 2005    Temat postu:

Tak... 6 sekund to bardzo dużo, ale mimo wszystko 16 ataków to przesada. POza tym, przy odpowiednim maniupulowaniu klasami prestiżomi można dojść do niesniszczalności. Na przykład można mieć równocześnie redukcję obrażeń, możliwość teleportacji, Kp = 67 i na przykład broń oddechową smoka czarnego. Czy to nie przesada? A jednak można dojść do takiej perfekcji. I do tego wszystko jako akcja darmowa. Więc D&D w brew wszelkiej opinii ogólu nie jest najlepszym systemem. Nie mówie, że znam jakiś bezbędny, ale są lepsze. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Farna
PostWysłany: Czw 19:21, 15 Gru 2005    Temat postu:

Wiesz ale tez maczuga giganta jak ma 2000 kamieni jon 3 latajace tarcze mithrilowa zbroje i plaszcz fortyfikacji?Very Happy to tez jakim cudem w ciebie trafia ... DnD nie ma realizmu.. no np 16 atakow mieczem przez 6 sek. Wyobraża ktoś sobie to?
Cj111
PostWysłany: Czw 9:20, 15 Gru 2005    Temat postu:

Wydzieliłem temat.

Na wyższych levelach walki stają się wyjątkowo mało interesujące. Gracz obrywa krytykiem od trolla, MG stara się na piękny opis, a tu nagle zonk, bo cios zabrał tylko 36 hp, a gracz ma ich jeszcze ze 150. Trudno jest pogodzić mechanikę, ze storytellingiem i nie zawsze się to udaje. Dlatego przy moich sesjach używam bardziej mojego zdrowego rozsądku. Nóż w oku to jednak nóż w oku a nie - 30 hp. A cios maczugi giganta łamie żebra, a nie zadaje 35 obrażeń...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group