FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Wyprawa Do Zaginionego Miasta Strona Główna
->
Systemy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witaj Podróżniku!
----------------
Ogólne
Rekrutacje
Gry fabularne
----------------
Podręcznik Mistrza Podziemi
Podręcznik Gracza
Tworzenie wszechświatów
Systemy
Sesje
----------------
Coś się kończy, coś zaczyna
Ad 2044 [SamboR]
Misja Dyplomatyczna [Savriti]
Tematy organizacyjne do sesji
----------------
Coś się kończy, coś zaczyna
Ad 2044
Misja Dyplomatyczna
Sesja Pokrzyka
Tawerna
----------------
Luźne rozmowy o wszystkim
ShoutBox
Mroki dziejów
----------------
Archiwum
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Enshissa
Wysłany: Pią 18:44, 16 Gru 2005
Temat postu:
Muszę Cię zmartwić Farna, ponieważ nie jestem z Warszawy
Ale wracając do pierwotnego wątku: zazwyczaj tak jest, że główną rzeczą jaką się zajmują gracze w D&D jest walka! A szkoda.
Farna
Wysłany: Pią 18:04, 16 Gru 2005
Temat postu:
KAżdy tak myśli a tylko znam jednego MG który tak potrafił i niestety nie mam okazji z nim grac.. Może jak ty jesteś z warszawy a znasz jakiegoś takiego to powiedz, z chęcią skorzystam:P
Enshissa
Wysłany: Pią 14:23, 16 Gru 2005
Temat postu:
Ale pamietajmy, że sama gra nie polega tylko na walce. Według mnie powinna być przedewszystkim fabuła, bo walka za walką może być strasznie monotonna.
Farna
Wysłany: Pią 7:52, 16 Gru 2005
Temat postu:
Moim zdaniem walka jest ciekawa jak się walczy. ktoś biegnie coś wybucha.. Jak się wprowadza otoczenie.. Wtedy jest fajnie:D
Nemesis
Wysłany: Czw 20:55, 15 Gru 2005
Temat postu:
No z tą ilością bugów mogę się zgodzić, ale jednak nie podzielam waszego zdania o potworkach. Jeśli potraficie stworzyć postać z 16 atakami mieczem, to zazwyczaj MP potrafi stworzyć ogra z 32 atakami z mieczem. Wierzcie mi, jako swojego czasu łowc bugów (ku uciesze moich mp..
) znalazłem przerózniejsze rzeczy do zabijania graczy. Bo przecież jeśli ty masz 2000 kamieni Ioun (Piotrek nie przesadzaj) to byle który ogr także.
Ale ogólny zarys walk dnd jest nudnawy, o ile nie "przystrojony" w interesujące opowiadanie o rzece krwi, czy nawet poddaniu się przeciwnika.
Ile pomysłów MP tyle różnorakich walk i jeśli traficie na dobrego MP tak dobra będzie też sesja.
No ale oczywiście możecie zawsze przerywać mu, wtrącać cholernie śmieszne kawały itp....
Farna
Wysłany: Czw 20:18, 15 Gru 2005
Temat postu:
DnD ma strasznie duzo bugow i mozliwosci napakowania sam raz kiedys za pomoca chyba 40 tys zrobilem postac ktora ma 80 KP:D a teraz zrobilem psotac ktora a prawie darmo ma 30 KP:P na 8 lvl-u a moze bedzie miala wiecej..
Enshissa
Wysłany: Czw 20:00, 15 Gru 2005
Temat postu:
D&D posiada wiele błędów, lecz jest wspaniały!
Pokrzyk
Wysłany: Czw 19:47, 15 Gru 2005
Temat postu:
Tak... 6 sekund to bardzo dużo, ale mimo wszystko 16 ataków to przesada. POza tym, przy odpowiednim maniupulowaniu klasami prestiżomi można dojść do niesniszczalności. Na przykład można mieć równocześnie redukcję obrażeń, możliwość teleportacji, Kp = 67 i na przykład broń oddechową smoka czarnego. Czy to nie przesada? A jednak można dojść do takiej perfekcji. I do tego wszystko jako akcja darmowa. Więc D&D w brew wszelkiej opinii ogólu nie jest najlepszym systemem. Nie mówie, że znam jakiś bezbędny, ale są lepsze. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Farna
Wysłany: Czw 19:21, 15 Gru 2005
Temat postu:
Wiesz ale tez maczuga giganta jak ma 2000 kamieni jon 3 latajace tarcze mithrilowa zbroje i plaszcz fortyfikacji?
to tez jakim cudem w ciebie trafia ... DnD nie ma realizmu.. no np 16 atakow mieczem przez 6 sek. Wyobraża ktoś sobie to?
Cj111
Wysłany: Czw 9:20, 15 Gru 2005
Temat postu:
Wydzieliłem temat.
Na wyższych levelach walki stają się wyjątkowo mało interesujące. Gracz obrywa krytykiem od trolla, MG stara się na piękny opis, a tu nagle zonk, bo cios zabrał tylko 36 hp, a gracz ma ich jeszcze ze 150. Trudno jest pogodzić mechanikę, ze storytellingiem i nie zawsze się to udaje. Dlatego przy moich sesjach używam bardziej mojego zdrowego rozsądku. Nóż w oku to jednak nóż w oku a nie - 30 hp. A cios maczugi giganta łamie żebra, a nie zadaje 35 obrażeń...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin