Autor |
Wiadomość |
Cj111
Administrator

Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:53, 07 Gru 2006 Temat postu: Karta postaci |
|
|
Cytat: | Na prośbę Bielona zamieszczam „czystą” kartę postaci i przykład już wypełnionej. Umiejętności z kategorii „Ogólne”, Umiejętności walki” i „Byłe rzuty obronne” powinni mieć na swoich kartach wszyscy. Resztę (skille magiczne/psionczne/kapłańskie/druidyczne) ci co mieć powinni Uwagi i opinie proszę w temacie Bissel-dyskusja nad systemem . Tutaj niech będzie tylko sama karta postaci.
Kod:
Imię:
Rasa:
Płeć:
ATRYBUTY [wartość (modyfikator)]
Siła -
Zręczność -
Budowa -
Intelekt -
Roztropność -
Charyzma -
PW -
Obrona (bazowa + mod. ze ZR + inne modyfikatory) -
Osłona -
Bazowy atak I
Bazowy atak II
Bazowy atak III
Ataki:
Wręcz
I.
II.
III
Dystansowy
I
II
Magia
PM -
Regeneruje na godzinę (tylko psionicy i druidzi) -
Wybrana szkoła magii (tylko czarownicy wtajemniczeń) -
Bóstwo opiekuńcze (tylko kapłani) -
Totem (tylko druidzi) -
ATUTY
-
-
UMIEJĘTNOŚCI
Nazwa ATRYBUT (modyfikator z atrybutu + rangi +/- inne) = suma
Ogólne
Aktorstwo [CH] =
Akrobacja [ZR] =
Alchemia [MD] =
Ars Amandi [INT] =
Bajarstwo [CH] =
Bibliotekoznawstwo [MD] =
Bieganie [BD] =
Czytanie i pisanie =
Czytanie z warg [INT] =
Dźwiganie ciężarów [SF] =
Etykieta [MD] =
Fałszowanie [ZR] =
Geologia/Górnictwo [MD] =
Gotowanie [MD] =
Gra na..............[ZR] =
Heraldyka [MD] =
Hodowla [MD] =
Jazda konna [ZR] =
Język...............
Koncentracja [INT] =
Kowalstwo [MD] =
Kradzież kieszonkowa [ZR] =
Kupczenie [INT] =
Legendoznawstwo [MD] =
Liczenie [INT] =
Modlitwy [MD] =
Nurkowanie [BD] =
Obyczaje lokalne [MD] =
Okultyzm [MD] =
Perswazja [CH] =
Pierwsza pomoc [INT] =
Pilotowanie łodzi [INT] =
Pływanie [SF] =
Polowanie [INT] =
Powożenie [ZR] =
Prawo [MD] =
Przeszukiwanie [INT] =
Przetrwanie [INT] =
Religioznawstwo [MD] =
Rolnictwo [MD] =
Rybołówstwo [MD] =
Rzemiosło...... [MD] =
Skakanie [ZR] =
Skradanie [ZR] =
Spostrzegawczość [INT] =
Sztuka...... [ZR lub INT]] =
Szulerstwo [(ZR+INT)/2] =
Śpiew [CH] =
Torturowanie [INT] =
Tresura [CH] =
Tropienie [INT] =
Urządzenia mechaniczne [MD] =
Uzdrawianie [MD] =
Używanie liny [ZR] =
Wiara [MD] =
Wspinaczka [ZR] =
Wycenianie [(MD+INT)/2] =
Wytrzymałość [BD] =
Zdolności przywódcze [CH] =
Zielarstwo [MD] =
Zimna krew [INT] =
Żeglarstwo [MD] =
Umiejętności walki
Walka... [ZR] =
Strzelanie... [ZR] =
Rzucanie... [ZR] =
Walk bez broni [ZR] =
Parowanie [ZR] =
Unik [ZR] =
Byłe rzuty obronne
Siła woli MD =
Wytrwałość BD =
Refleks ZR =
Umiejętności magii wtajemniczeń
Ogólne
Czerpanie mocy z ... [CH/MD] =
Zaklinanie magii w przedmiocie =
Telepatia [CH] =
Wykrycie magii [MD] =
Rozproszeni magii [MD] =
Wróżenie [MD][/b] =
Zdejmowanie/zakładanie magicznych zabezpieczeń [INT] =
Identyfikacja [INT] =
Umiejętności szkoły magii z dziedziny ognia[CH]/wody[INT]/ziemi[MD]/powietrza[CH]
Tworzenie =
Zniszczenia =
Kontrolowanie =
Umiejętności psioniczne [INT]
Psionioczna walka =
Wpływanie na emocje =
Wpływanie na umysł =
Siła umysłu =
Umiejętności kapłańskie
Moc modlitwy [MD] =
Siła wiary [MD] =
Ścieżka wiary =
Umiejętności druidyczne
Zwierzęcy kształt [MD] =
Kontrolowanie natury [MD] =
Zwierzęca przyjaźń [CH] =
EKWIPUNEK
Przykład już wypełnianej karty:
Imię: Mistrz Jan Małodobry
Rasa: Człowiek
Płeć: M
ATRYBUTY
Siła - 20 (+5)
Zręczność - 20 (+5)
Budowa - 20 (+5)
Intelekt - 20 (+5)
Roztropność - 20 (+5)
Charyzma - 20 (+5)
PW - 20
Obrona - 17
Osłona - 0
Bazowy atak I - Hak +20
Ataki:
Wręcz
I. Hak
+20, 1k6+5/x3
Dystansowy
ATUTY
- Poprawiona inicjatywa
- Zogniskowanie umiejętności - Torturowanie
- Zogniskowanie umiejętności - Perswazja
- Zogniskowanie umiejętności - Czytanie z warg
- Zogniskowanie umiejętności - Spostrzegawczość
- Zogniskowanie umiejętności - Urządzenia mechaniczne
UMIEJĘTNOŚCI
Ogólne
Aktorstwo [CH] = 15
Akrobacja [ZR] = 5
Alchemia [MD] = 15
Ars Amandi [INT] = 30
Bajarstwo [CH] = 10
Bibliotekoznawstwo [MD] = 5
Bieganie [BD] = 5
Czytanie i pisanie = bisselski
Czytanie z warg [INT] = 15
Dźwiganie ciężarów [SF] = 5
Etykieta [MD] = 10
Fałszowanie [ZR] = 5
Geologia/Górnictwo [MD] = 5
Gotowanie [MD] = 5
Gra na..............[ZR] = 5
Heraldyka [MD] = 5
Hodowla [MD] = 5
Jazda konna [ZR] = 5
Język bisselski
Koncentracja [INT] = 5
Kowalstwo [MD] = 15
Kradzież kieszonkowa [ZR] = 5
Kupczenie [INT] = 5
Legendoznawstwo [MD] = 10
Liczenie [INT] = 15
Modlitwy [MD] = 15
Nurkowanie [BD] = 5
Obyczaje lokalne [MD] = 10
Okultyzm [MD] = 10
Perswazja [CH] = 30
Pierwsza pomoc [INT] = 15
Pilotowanie łodzi [INT] = 5
Pływanie [SF] = 5
Polowanie [INT] = 5
Powożenie [ZR] = 5
Prawo [MD] = 15
Przeszukiwanie [INT] = 15
Przetrwanie [INT] = 5
Religioznawstwo [MD] = 10
Rolnictwo [MD] = 5
Rybołówstwo [MD] = 5
Rzemiosło...... [MD] = 5
Skakanie [ZR] = 5
Skradanie [ZR] = 5
Spostrzegawczość [INT] = 20
Sztuka...... [ZR lub INT]] = 5
Szulerstwo [(ZR+INT)/2] = 5
Śpiew [CH] = 20
Torturowanie [INT] = 30
Tresura [CH] = 10
Tropienie [INT] = 5
Urządzenia mechaniczne [MD] = 20
Uzdrawianie [MD] = 15
Używanie liny [ZR] = 15
Wiara [MD] = 10
Wspinaczka [ZR] = 5
Wycenianie [(MD+INT)/2] = 15
Wytrzymałość [BD] = 10
Zdolności przywódcze [CH] = 5
Zielarstwo [MD] = 15
Zimna krew [INT] = 20
Żeglarstwo [MD] = 5
Umiejętności walki
Walka - hak [ZR] = 20
Strzelanie... [ZR] = 5
Rzucanie... [ZR] = 5
Walka bez broni [ZR] = 5
Parowanie [ZR] = 5
Unik [ZR] = 5
Byłe rzuty obronne
Siła woli MD = 20
Wytrwałość BD = 15
Refleks ZR = 10
EKWIPUNEK
- Hak |
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
SamboR
Yeovick Immershwitz
Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Steinau an der ODER
|
Wysłany: Czw 20:50, 07 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Brałeś to z Wiedźmina? Jakoś tak się mnie kojarzy. Losujemy cechy, czy jak? Chętnie bym poskładał już swoją postać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Univ
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:01, 12 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ja nie znać DnD może mi ktoś pomóc?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RevaN
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:47, 13 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Podłączam się do wypowiedzi Univa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cj111
Administrator

Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:06, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
To nie DnD, aczkolwiek wszystkim w miarę możliwośc postaram się pomóc. Zagadajcie na gadulcu, ale dopiero w weekend dam radę pomóc.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Univ
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:27, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
A jaki masz nr. GG
Bo na tym, który ja znam (3434349) to nigdy nie jesteś dostępny...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cj111
Administrator

Dołączył: 19 Sie 2005
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:34, 14 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Bo ja nigdy nie jestem dostępny ^^ Zawsze niewidoczny.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|